5. marts 2012

DAGENS - MALMö

Jeg ankom til Malmö i lørdags, og jeg må sige, at det virkelig er en lækker by! Lækkre café'r, god mad og virkelig venlige mennesker!
Jeg har ikke været meget rundt endnu, men vi var i tur i byen i lørdags, og det var feedt!
Mit indtryk af byen er i hvert faldt meget godt! :)








i dag skal jeg bare ud og se mere af byen. Måske shoppe lidt, hvis jeg når så langt og så skal jeg også øve, da optagelses prøven er imorgen. 


hvad skal i lave idag?


.. og husk at jeg har en giveaway kørende, der slutter på fredag, så deltag endenlig, søde mennesker!


xoxo <3

7 kommentarer:

  1. Orv, hvor er dit hår bare suuuper fint!

    Hugs <3
    - www.somethingsammi.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan du ikke lave en video, hvor du viser hvordan man laver fletningen? :)

      Slet
    2. jo .. jeg vil da gerne prøve! :)

      Slet
  2. Er vild med din fletning! :)
    Håber snart at mit hår bliver længere!

    SvarSlet
  3. Virkelig fed blog du har og rigtig fin fletning! :-)

    Kig gerne forbi vores blog:
    http://garderobeskab.blogspot.com/

    Mvh Josefine og Sille

    SvarSlet
  4. Tak for de søde ord :)
    .. og den er ikke engang lidt svær at lave!

    JosefineogSille: kigger selvfølgelig forbi :)

    SvarSlet
  5. Super fin halskæde, og virkelig smuk fletning. :)

    SvarSlet