21. maj 2012

MORMOR&MORFAR

Forleden dag var jeg hjemme hos mine dejlige mormor&morfar <3
Det er to personer der betyder utrolig meget for mig. Holder så meget af dem. Vi havde den hyggeligeste dag med masser af god mad og hygge!











Synes tit man glemmer at sætte pris på de gode i ens liv. Men jeg gør alt hvad jeg kan, for at blive bedre til det - synes også at det går i den rigtige retning :)


Håber i får en fantastisk dag. Jeg skal nu til at spise lækker aftensmad - mmmh .. laks! 


OG NÅR JA!! jeg har forresten endelig fået taget mig sammen til at oprette en iNSTAGRAM profil. Hvis i har lyst til at kigge forbi, så hedder den: elsamariadam .


xoxo 



3 kommentarer:

  1. Jeg følger dig nu på instagram :-D

    SvarSlet
  2. Ej nu bliver jeg sulten! Kunne godt spise noget kage :D

    www.johanneblog.dk

    SvarSlet
  3. Mums, den kage ser delish ud! :)
    Ja, du har ret i, at man burde sætte mere pris på sine elskede - det glemmer man nemt i en travl hverdag :)

    SvarSlet