27. maj 2012

SØNDAG - DiY

For lidt tid siden dag lavede jeg nogle ARMBÅND. Som nogle af jer nok har fundet ud af, så elsker jeg smykker - og specielt armbånd. Jeg arbejder lidt imod at eje armbånd nok til et "arm party" før sommeren er slut! Synes det er så fint :) 
Nåh, men da jeg faktisk synes at resultatet blev helt okay, har jeg lavet en lille guide til jer. Så hvis i kan lide dem, kan i jo nu prøve at lave dem selv. :)

Sådan kommer det færdige resultat så til at se ud - er de ikke fine?

 Det du skal bruge er: noget snor (der ikke glider op igen hvis man binder knuder), perler (mine er helt runde, men det ville nok fungere lidt bedre med nogle lidt fladere), små knapper & en saks.
 Så klipper man to snore








Håber i kunne bruge den - og rigtig god søndag til jer alle! :)

 

1 kommentar:

  1. Kan godt lide citatet i dit header, so true (:
    Knus Sandra / sandrajensenmakeupblog.blogspot.dk

    SvarSlet