22. juni 2012

LiFE iS A GiFT!



Almindeligvis er jeg ikke en regn pige. Regnen er altid noget der har irriteret mig & jeg vil meget heller have sol! 
Men idag har jeg fri. Jeg har gået en laaang, dejlig tur i regnvejr & med musik i mine øre & kom gennemblødt hjem igen. Det var så rart. Blev helt glad af at mærke regnen ramme mine kinder & næse. 
Det føltes lige som i gamle dage, hvor min mor elskede at tage mig & mine andre søskende ud på en tur hvis det virkelig regnede. Hoppe i vandpytter, vade i de åer man kom forbi. Bare hygge og nyde :)


Nu skinner solen tilgengæld & lige før, da jeg kiggede ud gennem stuevinduet, så jeg en hel flok sæbebobler flyve forbi! & hvis ikke i ved det, så er sæbebobler noget af det bedste jeg ved - så fantastiske flotte og eventyrlige :)



Nu vil jeg så nyde min fridag videre. Jeg skal ud at spise god mad - hvis jeg er heldig, så sushi & så skal der ellers bare hygges resten af aftenen! JA, idag er en god dag. 


Hvad skal i lave?


xoxo 

2 kommentarer:

  1. Jeg har nomineret dig til en Liebster Blogger Award. Du kan se på min blog, hvad det drejer sig om.

    http://jeanniemunk.blogspot.dk/

    SvarSlet