8. december 2012

WORK OUT // SUNDHED - UPDATE

Ja, nogle gange lover man lidt mere end man kan holde. For mig er det især når det kommer til sund mad & motion! puuha .. men der sker faktisk utrolig meget i øjeblikket. Årsprøver, koncerter & fester. Mange gode ting, men de tager alligevel tid.
Så jeg må jo nok indrømme, at mit sundheds flip ikke helt har holdt særlig godt - eller jeg prøver stadig at spise lige under mit nødvendige kallorie indtag. Men det med fitness har tiden & overskudet desværre ikke helt været til.
Men jeg klør stadig på. idag skal jeg i hvert faldt ud at løbe i det dejlige snevejr!

'

Håber stadig i er der ude & at i nyder denne fantastiske årstid lige så meget som mig!



2 kommentarer:

  1. Det kender jeg kun alt for godt selv! Men jeg synes det er godt klaret at du har været ude at løbe i den her kulde. Det ville jeg aldrig kunne tage mig sammen til ;-)

    www.isabellapernille.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  2. Kender det for godt! Prøver selv at få mig taget sammen til at komme ud og løbe, når der altså ikke ligger for meget sne.. :-D

    Knus Rebecca.
    rebeccasjensen.blogspot.com

    SvarSlet