26. februar 2013

HAPPYNESS iS

Bare for at i skal have noget at kigge på, så syntes jeg at i skulle have lov til at se disse billeder. De er allesammen nogle der får et smil frem på mine læber. Det eneste billede jeg ikke selv har taget er det af Ed Westwick. Men altså .. kunne ikke lade være. Han er da også bare slik for øjet! mmh! 
Jeg startede ellers dagen pænt tidligt (tro mig, det er sjældent!) & enda med en løbetur .. allerede kl 6 var jeg ude af døren! Vildt. Ville ønske det ville ske noget oftere, tror bare ikke rigtig på det. Det er ellers virkelig en fantastisk måde at starte dagen på (tror også stadig at hjernen halvsover & derfor ikke rigtig er klar over, hvad det egentlig er, man har gang i!).
Ellers bare skole & øvning.

Har faktisk overvejet at lave en spørgerundt hvor i kan spørge om alting. Er det noget i kunne tænke jer? 

Hvis i kunne tænke jer noget lækker, glad&sommer-agtig (nogle af sangene i hvert faldt) musik, så har jeg fundet nogle sange til jer, der kører ret meget på min playliste lige nu!
Musik er lykken.
 

5 kommentarer:

  1. Han er altså alt for fin, smiler også nu... :D

    SvarSlet
  2. Uhh Chuck Basser lækker!
    Rigtig fin blog du har dig, jeg vil helt sikkert komme igen snart. Tag gerne et kig forbi hvis det lyster :)

    /Christina
    http://prettypretend.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. er blevet fast læser af din fine blog, håber du vil kigge forbi :)

    hejcirkeline.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Rigtig fed blog du har! :-)
    Vi er blevet fast læser hos dig, kig gerne forbi, hvis du har lyst :-)

    www.whenwonderscollide.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Hello! Lovely post! : D I would like to invite you to know my blog and follow if you like, Fancy? ;)
    www.mvesblog.com

    SvarSlet