13. marts 2013

LÆKKER MOBiL MED PERSONLiGHED

Jeg elsker min iPhone, som var det min bedste ven. Ville have det meget svært, ved at skulle leve uden den!
Da jeg er ufattelig klodset, har jeg længe gået og haft brug for et cover, & nu har jeg fundet det jeg ledte efter. Inde på hjemmesiden caseapp, får man nemlig lov til at designe sit eget iPhonecover ! Det er jo genialt. Man sætter et billede ind & man får enda lov til at se resultatet inden man bestiller.
Jeg har siddet med en hel del billeder & tekst & prøvet at få det rigtige resultat. & er blevet tilfreds! 
Glæder mig så meget til at få pakken ind ad døren & til at tage mit fine, nye iPhonecover i brug!


Det er også så nemt at rode rundt i & er faktisk meget sjovt at sidde & lege med.
I skal være helt sikre på, at i kommer til at se mit cover, når jeg har modtaget det fra caseapp :)

Er der egentlig flere af der der kender til det, eller allerede har sådan et?


 

4 kommentarer:

  1. Vandt en konkurrence for noget tid siden hvor jeg gratis kunne designe mit eget cover inde på caseapp. Deres cover er utrolig lækkert, og man får det hurtigt. Men er bare ikke helt tilfreds med det cover jeg fik lavet, da jeg egentlig ikke vidste hvad jeg ville ha på det :-D haha

    ablondemess.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor ærgeligt!
      Tror jeg kommer til at blive meget glad for mit :)

      Slet
  2. Tak for det & kigger forbi :)

    SvarSlet
  3. Det er så fedt at man selv kan designe sit cover. Jeg har tænkt på at gøre det flere gange, men jeg ved ikke helt hvad jeg vil have på mit, så jeg venter til jeg finder noget. Men jeg skal helt sikkert have et :D

    God weekend!

    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet