8. marts 2013

LOVE, UGLER & WEEKEND


Kunne godt bruge jeres hjælp! Hat or no hat? :)
Yeey. Endelig weekend igen. ikke fordi jeg har haft en vild eller travl uge, da jeg har været lidt halvsyg. Syg & syg. i hvert faldt syg nok til at blive bedt om at blive hjemme fra skole. 
Alligevel er det jo altid rart med weekend, for det betyder også at jeg må æde slik. haha.
Jeg har ikke rigtig nogle planer, udover at slappe af, spise god mad & hygge! 
Jo, jeg håber faktisk på at jeg kommer biffen at se OZ. Har stort set ikke snakket om andet siden jeg så reklamen. Glæææder mig sådan til at se den!



Jeg  glemte helt at vise jer min fine, fine, nye ugle den anden dag. Den er købt i Søstrene Grene til 15 kr tror jeg? Den er også at få i hvid & har overvejet at købe flere, så den ikke er så ensom ;)



& så er der denne fine halskæde, som man faktisk kan åbne & sætte billeder i. Den skulle i også lige have lov til at se.
Elsker at den ser så gammel & nærmest slidt ud. i hvert faldt, en af mine aller yndlings fortiden.
Fik den i fødselsdagsgave af en af de bedste i mit liv. Har den på næsten hver dag. Den gør mig så glad.


Hvad skal i lave i weekenden?
& er der nogle af jer, der allerede har været inde & se OZ?

5 kommentarer:

  1. Jeg synes du er pæn både med og uden hat :)
    Og så er jeg bare helt vild med din ugle. Den er da for sød!

    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
  2. Du ser godt ud på begge billedet ;-)
    Måske vil du kigge forbi min blog, og evt efterlade en kommentar?
    Knuz Katarina...

    Http://girlistuffs.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Mange tak for din kommentar på min blog! Fed blog du har :)
    signne.blogspot.com

    SvarSlet
  4. indtil videre bliver det uden hat, da den flyver sin vej i dette vejr!
    .. men måske til sommer :)

    & tak for jeres kommentar. De varmer <3

    SvarSlet