29. marts 2013

SiDEN SiDST

Er jeg stadig fanget med et iPhone kamera .. ville dog have gjort meget for at have haft mit Canon den sidste uges tid!





Udover det er jeg taget hjem. Hjem til min dejlige familie og nyder det så meget.





Været med til at fejre min dejlige, smukke, søde (og nu store) lillebrors konfirmation.



Og fået en ny virkelig, virkelig, virkelig lækker taske, som jeg er totalt forelsket i!




Gået ture i den fantastiske natur, som i kommer til at se flere billeder af.


Nu er min ferie desværre snart ved at være slut, da Danmark kalder allerede på lørdag. Hvor ville jeg dog ønske at jeg kunne blive lidt længere. 
Ude godt - men hjemme bedst <3

Hvad skal i bruge jeres Påskeferie på?


2 kommentarer:

  1. Sikker et skønt billede af dig! :) I påsken skal jeg bare slappe af og ses med familien og venner. :)

    Rigtig god påske! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      lyder også dejligt og helt lige som min ferie.

      Slet