16. april 2013

STARTED FROM THE BOTTOM

black again


Hvis jeg havde pengene til det, så ville jeg nok have det her på idag. Behageligt, men pænt. Sommer agtigt, men ikke for meget. Synes kjolen er so fin med læder-detaljen. Sweatshirten er så flot, og så er det også noget af det dejligeste at gå rundt i. Tasken er bare for vild, smykkerne for lækre. Skoene er elsker jeg også. Læbestiften for at give lidt farve og fordi jeg ikke tænker på andet end forår når jeg ser farven. Cap'en fordi det virkelig er længe siden sidst!
Hvis i ikke kender perfumen er i gået glip af noget helt uimodståeligt.
Bliver helt glad af at mærke at foråret er ved at komme og at man ikke længer behøver sin vinterjakke længere, kender i det? Hurra for sommer!


Hvilken af tingene er jeres favorit? 


1 kommentar:

  1. Det ville være et utrolig fint outfit, specielt fordi det er primært sort, men at den lyserøde læbestift, lige går ind og bryder mønsteret.
    -Og hvor er din kæreste dog sød, at give dig guldøreringe! :-)

    xoxo Emma
    emmajensens.blogspot.com

    SvarSlet