4. juli 2013

DEPEND GELLACK - 2 UGER EFTER



Det er nu ved at være 10 dage siden jeg lagde den første omgang med min egen Gellack fra Depend (se indlæg her). Og jeg er meget tilfreds med resultatet!
Vildt, at mine negle, efter 10 dage, stadig er pænere, end de ville være efter en dag med min yndlings neglelak fra Chanel.
Hvis det er noget i går og overvejer at prøve sættet, så er det helt sikkert alle pengene værd. Det koster omkring de 400, som det også koster at få det lavet hos en professionel. Så hvis du kan finde ud af at lægge neglelak nogenlunde pænt på dig selv, så er det, som sagt, uden tvivl pengene værd.
Jeg skal i hvert faldt ud og have købt nogle flere farver til min samling!

Hvad synes i om resultatet? & er det noget i selv kunne finde på at købe? :)

3 kommentarer:

  1. Jeg købte det jo i søndags, og lagde det på om søndagen også.
    Jeg har været på arbejde mandag til og med idag, hvor jeg bruger mine fingre i otte timer. En normal lak ville være ødelagt efter allerede få timer. Gellack begyndte at ryge en smule af på spidserne på 2 dagen, synes det er ret skuffende faktisk. Men har liige lagt en hel ny omgang på dem alle, med ekstra lak på spidserne. Håber det holder længere nu :-D Men dine ser helt vildt fine ud !

    <3
    www.ablondemess.dk

    SvarSlet
  2. Hvor er det vildt at det kan holde så længe! Mine neglelakke holder kun ca. 1-2 dage UDEN at skalde af nogle steder :D

    SvarSlet
  3. Jeg har aldrig prøvet det, men det lyder helt fantastisk!
    Jeg hader når man bruger en masse tid på at lægge fin neglelak, og så skalder det af allerede dagen efter, hihi :-)

    - Knus Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet