27. august 2013

UNFAiR LÆKKERiER

Da jeg forleden dag var inde i Topshop, forelskede jeg mig fuldstændig i denne fine rygsæk - den kom, af samme grund, selvfølgelig med mig hjem. I mine øjne er det den mest perfekte rygsæk nogensinde og jeg er stadig lige så forelsket i dens lækre og rå udseende. MEN - der er altid et men - nu hvor jeg rent faktisk skal til at bruge den, så er den bare ikke høj nok. En ting er så at min computer ikke kan være i den, men jeg kan ikke engang have mine noder i den (A4). Så jeg har lidt ondt i hjertet. Vil ikke returnere den. Men kommer jo heller ikke til at bruge den.
Lidt unfair, hvis i spørger mig.
Syntes bare lige i skulle have lov til at se den, hvis nu der er nogle af jer, der har brug for en rygsæk der ikke er A4 høj.
Nu må jeg så på jagt igen, og finde mig en ny sag, der er lige så lækker, bare større.

Har i nogle tips til hvor man kan finde nogle fine af slagsen? Alle forslag bliver modtaget med kyshånd.

4 kommentarer:

  1. Typisk :) Håber, du finder en god erstatning..
    Og mange tak for kommentaren - det er altid rart med lidt respons :)

    // http://namaostjerne.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Det er så typisk!
    Troede ikke det ville være så svært at finde en erstatning, så tanken om en rygsæk er lige pt sat på pause!

    SvarSlet
  3. hold nu op hvor er den lækker! den må jeg bare eje! hvad kostede den? :)

    simone nymann
    smonenymann.wordpress.com

    SvarSlet