4. september 2013

MATERiALiSTiSK KÆRLiGHED

Jeg er en sucker for smykker og Dyrberg/Kern har længe været en af dem der rammer mig hårdest. Dog har den del af mig der tænker jeg.må.bruge.flere.penge.på.smykker holdt en lille pause. Men nu er jeg ramt igen. Og denne gang er jeg virkelig ramt hårdt. Jeg var inde i Magasin og jeg kunne ikke gå ud igen (indtil det blev pinligt at stå og kigge uden at købe, fordi jeg ikke havde mit kort! -heldgvis!?).
Og håbet om at vinde i lotto er ikke stort (faktisk slet ikke eksisterende, da jeg ikke spiller, fordi jeg heller vil bruge mine penge på noget som feks. smykker!).
 1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER .

Det armbånd jeg har tænk mig at anskaffe mig inden længe, er nr 4. Der er bare et eller andet virkelig fedt over det. 3'eren er også et jeg virkelig gerne vil have snart.

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER .

Her er det nok 2'eren der rammer mit hjerte hårdest. Må eje (og 1'eren). Men altså - min garderobe ville bestemt ikke tage skade af at eje alle disse fine kæder at pifte mine ret så mørke outfits op.


1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. / 5. HER /  6. HER / 7. HER / 8. HER .

1'eren er møg lækker, 3'eren ville jeg elske at eje, mens 5'eren er den, der ligner mindst noget af det jeg ejer. Men må nu sige at jeg er ret så hooked på 1'eren!

Puuuha .. Det blev noget af et indlæg og i fik også lige smykker og links for alle pengene. Men jeg er virkelig helt solgt! Synes deres smykker er flottere end nogensinde før, og jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv og mit tomme dankort. 
Hvis jeg havde pengene til det, ville jeg helt sikkert gå ud og købe en af disse skønheder hver dag, indtil jeg ejede dem alle. For de ville virkelig se fine ud til min ellers mørke og ikke særlig farverige garderobe. 
Så ved i det i hvert faldt. Jeg er verdens største sucker når det kommer til smykker. Men de er nu virkelig også flotte.
Materialistisk kærlighed for fuld skrue!!

9 kommentarer:

  1. Sikke en fin samling, jeg er dog mest til guld smykker så det er klart dem jeg foretrækker her. men ellers rigtig fine!

    knus ellinorthorsen.com

    SvarSlet
  2. det der er bare for smukt! er dog bare ikke typen der er smykke elsker hehe.

    mig og min veninde afholder en spørgerunde, spørgløs // http://mixedbows.blogspot.dk/2013/09/ask-us.html

    SvarSlet
  3. det der er bare for smukt! er dog bare ikke typen der er smykke elsker hehe.

    mig og min veninde afholder en spørgerunde, spørgløs // http://mixedbows.blogspot.dk/2013/09/ask-us.html

    SvarSlet
  4. Sikke en masse super skønne smykker :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  5. TUUSIND tak for inspi!
    Kunne du evt. have lyst til at deltage i min giveaway? To er nemlig så heldige, at vinde én mac øjenskygge. Tjek det ud <3
    http://gladesol.blogspot.dk

    Knus

    SvarSlet
  6. Er vild med mange af ringene! Så fine :-)

    SvarSlet
  7. Så fine smykker! Kan godt forstå du er fristet! :)

    Jeg har en giveaway kørende på min blog, du må hjertens gerne deltage, hvis du har lyst: http://annejeppesen.blogspot.dk/2013/09/bloggens-frste-giveaway-taske-must-haves.html

    - Anne / www.annejeppesen.blogspot.dk

    SvarSlet
  8. sikke nogen fine smykker! og dejlig blog du har, følger nu med på bloglovin :-)

    //N.K.L
    www.nkl-fashion.dk

    SvarSlet