16. september 2013

SiDEN SiDST


Siden sidst har jeg manglet internet. Jeg har hygget med smukke venner. Er startet på studiet igen. Været i Spanien. Lavet mad (wauw). Nydt den dejlige sensommer. Brugt alt for mange penge. Været til gode koncerter & bare nydt livet!
Jeg har stadig ikke noget internet (udover på min mobil - som er grunden til dette likle indlæg) og er godt træt af det. Hvad lavede folk egentlig inden internettet? Jo, de havde nok et liv - uden internet. Svært at forestille sig!
Jeg er i hvert faldt hårdt ramt af afhængighed! Og er sikker på at det ikke kun er mig der er det?

Hvad går i og laver? Nogle der er startet på nyt studie?

                                           

4 kommentarer:

  1. Det lyder virkelig til at du har haft det hyggeligt! :)
    Et liv uden internet er virkelig ikke til at forestille sig..
    http://www.cecilie-bruun.dk

    SvarSlet
  2. Rigtig godt billede! :-)

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Jeg sætter sommetider mit net fra mobilen til min pc, måske det var en mulighed? :)
    Jeg er også ekstremt afhængig af internettet! Ikke så jeg sidder time efter time på nettet, men jeg tjekker op på diverse websider dagligt via mobil, samt bloggen :)

    Julia fra
    WWW.BLONDIS.DK

    SvarSlet