10. november 2013

BACKPACK - ADAX



 Jeg har i flere måneder gået og ledt efter den perfekte rygsæk. Fandt den også for et stykke tid siden (kig her) men den var desværre ikke stor nok til min computer - heller ikke til at indeholde A4 uden at de krøllede.
Men hvor smart er det ikke lige at anskaffe sig en rygsæk? Især når man kan få sådan nogle lækre nogle. De er jo  praktiske at gå rundt med, hvis man skal være ude længe og bære på halv tunge sager. Synes selv at skuldertasker hurtigt kommer til at føles ret tunge(forstå mig ret - jeg elsker skuldertasker) men det gør en rygsæk jo bare ikke på samme måde.
Den jeg har fundet denne gang er virkelig bare helt perfekt. Den er lavet af lækkert læder, er stor samtidig med at den ikke ser så voldsom ud. Der er plads til en hel masse noder (Noget man virkelig, virkelig undervurderer i vægt!!) og min kære computer og så er der stadig lidt ekstra plads til krims&krams.
Den er fra Adax og er købt i Magasin på Kgs. Nytorv og er allerede blevet min nye bedste ven.

Kan i lide den?



5 kommentarer:

  1. Such a cute bag! <3 you're so pretty!

    Love from France <3
    Cécile
    www.maxcebycecilej.com

    SvarSlet
  2. Ej, hvor er den flot! Hvad måtte du slippe for den? Den ser virkelig praktisk ud og lækker samtidig ;-)

    Knus!
    //Ida
    www.livetifoelgeida.dk

    SvarSlet
  3. Den ser bare mega lækker ud. Jeg er normalt ikke til rygsække, men den sag der er simpelthen bare lækker. :)

    //N.K.L
    www.nkl-fashion.dk

    SvarSlet
  4. Ej, hvor er den bare lækker, virkelig! Kunne rigtig godt selv tænke mig en sådan en.
    Kig endelig forbi min nye blog :-)

    blogbyheidis.blogspot.com

    SvarSlet