3. november 2013

HOME



Ligger syg i min seng, og faldt så over dette lille fine, fine klip, der er sat sammen til en lille 'reklame/teaser' for Tórshavn - som jeg selvfølgelig mener at alle skal se. ;)
Hvor jeg dog savner dette vidunderlige land. Så inderlig meget. Når jeg ser denne film, bliver min længsel endnu større, og jeg sidder nu og tæller dagene til jeg endelig skal flyve der til ingen til december.
Naturen er så ubeskrivelig smuk og uforudsigelig. Sne, regn, solskind, storm kan opleves på en og samme dag. Venligheden blandt folket. Musiklivet. Havet. Bjergene. Roen. Hjemmet.
Det er fantastisk og skal nok opleves inden man forstår helt.
Lige meget hvor meget hvor tiltalende og lokkende storby's livet kan være, så er det altid her at jeg kommer til at føle mig hjemme.
Hjemmet er hvor hjertet er - jeg er ikke i tvivl om at mit hjerte altid vil høre hjemme på Færøerne.

Håber i har haft en dejlig weekend & fortsat god søndag!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar